Poi De Ping Gasthuis
| Wi-Fi WiFi | Airconditioning | Geen dieren toegestaan Huisdieren zijn niet toegestaan |
Poi De Ping Hotel Chiang Mai met 7 kamers biedt een bagageopslag en een kapsalon aan en ligt in de Wat Ket wijk van Chiang Mai, op rijafstand van 10 minuten vanaf de Wat-poort en binnen 3 km van de Chang Puak Markt. Gasten die in dit pension verblijven, kunnen hun auto parkeren ter plaatse.
De kamers zijn voorzien van airconditioning, samen met moderne gemakken zoals een flatscreen TV met satellietzenders. Andere extra's omvatten een inloopdouche, een apart toilet en een wastafel.
Nabijgelegen restaurants, waaronder Mingmitr Coffee, dat in de onmiddellijke nabijheid van Poi De Ping Chiang Mai is.
Het gebied bevat religieuze bezienswaardigheden zoals de Wat Chet Yot 2 km) en de Wat Lok Mo Li 3,1 km). Poi De Ping bevindt zich op afstand van 2,1 km van het winkelcentrum Central Festival Chiang Mai en Chiang Mai station is 2 km verder gelegen. De RTC bushalte ligt op 5 minuten loopafstand ervan.
Belangrijke informatie
- Gegevens over extra bedden
- Kamers hebben geen capaciteit voor extra bedden.
Locatie
Kamers en beschikbaarheid
Selecteer je verblijfsdatums om beschikbare kamers te zien.
Beschikbare kamers aan het controleren
Kamers aan het zoeken…
Galerij
Beoordelingen
Gerardus
2022-10-04
De plaats was zeer schoon, de atmosfeer en locatie vond ik fijn. De bedden waren hier een beetje stevig, maar het was al bij al een perfect verblijf.
Wi-fi was zwak.
Christiaan
2022-07-07
Het personeel was zeer behulpzaam en ook behoorlijk.
David
2022-04-02
De woning is zeer schoon; nieuwe kamers; extra comfortabel bed.
Gerard
2021-12-30
Helemaal perfect personeel en kamers, en nog veel meer vond ik leuk. Het is een perfect hotel, zeer schoon, ik zou hier weer willen logeren...
Albert
2021-08-14
ik heb ervan genoten om hier te blijven, de locatie was perfect. veel opties, zo goedkoop eten. er waren rustige, zeer ruime kamers met a/c, privé badkamer. de medewerkers van het hotel waren echt behulpzaam.
Petrus
2021-07-22
Dankzij alle inspanningen van het personeel was ons verblijf hier plezierig, ze waren echt vriendelijk. De kamer was redelijk groot met a/c, een mooi balkon plus een koelkast. Naar een markt en kruidenierswinkel kun je gewoon lopen.